Известие

Collapse
No announcement yet.

2-ра предавка .. ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Специално във формула 1 знам, че има състезатели, които карат като нас...десен крак за газ и спирачка..., а други като Шумахер си карат като картинг...Гледал съм го по дискавъри!!
    Любопитното е, че тези които използват десния си крак за газ и спирачка, пестят повече гориво..
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Специално във формула 1 знам, че има състезатели, които карат като нас...десен крак за газ и спирачка..., а други като Шумахер си карат като картинг...Гледал съм го по дискавъри!!
      Любопитното е, че тези които използват десния си крак за газ и спирачка, пестят повече гориво..
      Тия с дето карат с двата крака го правят за да не губят мощност в завоите - "заваряваш" десния крак за педала на газта, а с левия скачаш на спирачката и при излизане от завоя я пускаш и се изстрелваш с пълна мощност.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ickoooo Покажи съобщение
        а тогава какво е това двоино амбреиране, това че натискаш съедеинителя за да изключиш от скорост и после за да включиш пак вече на другата предавка ли?
        Да, това е, най общо казано, колкото за това с единия крак да натиска спирачка и газ, така може да се минат скоростно завои,на теория го знам, на практика не съм го правил , това го е казал и колегата по горе, има една книга от 70 години на един полски съзтезател, Застава му е фамилията, май негови книги и в интернет, той прави подробни описания на такива манипулации
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Специално във формула 1 знам, че има състезатели, които карат като нас...десен крак за газ и спирачка..., а други като Шумахер си карат като картинг...Гледал съм го по дискавъри!!
          Любопитното е, че тези които използват десния си крак за газ и спирачка, пестят повече гориво..
          ами имаше един- Барикело но и той вече спира с левия крак. Аз специално спирам с левия на селеспийда, а на останалите изборът не е голям тъй като педалите идват малко кофти
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #35
            Култард караше също така, но от практична гледна точка може би това не е много правилно защото все пак колкото и бързо да преместиш крака, при тамошната еластичност на двг-тата, е осезаемо пълното отпускане на единия педал, макар и за част от секундата......
            Мишо пък не пускаше изцяло газта в завойте, това натоварва малко повече двигателя, но дава къде - къде по големи предимства.......въпрос на начин на каране......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ickoooo Покажи съобщение
              а тогава какво е това двоино амбреиране, това че натискаш съедеинителя за да изключиш от скорост и после за да включиш пак вече на другата предавка ли?
              Точно това което съм описал е двойното амбреиране. Стари автобуси в градксия транспорт ако си се возил при тях така се сменят предавките. Те нямат синхронизатори на предавателната кутия.

              По този начин в определени случай може да преминеш на по-долна предавка по-бързо от колкото да чакаш на сихнронизатора. Например при твърде високи или ниски обороти.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment

              Working...
              X